Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και ιδιαίτερα τις ημέρες του καύσωνα ένα από τα πράγματα που μας δυσκολεύει είναι ο ύπνος, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της καθημερινότητάς μας. Και επειδή η λειτουργία του κλιματιστικού κατά τη διάρκεια της νύχτας δεν συνίσταται, υπάρχουν μικρά κόλπα που μπορεί να βελτιώσουν την κατάσταση.

1. Μην ανοίγεται παντζούρια και παράθυρα

Με το να ανοίγετε διάπλατα τα παράθυρα σε συνθήκες καύσωνα το μόνο που καταφέρνετε είναι να αφήνετε όλο τον ζεστό αέρα και τον ήλιο μπαίνει στο σπίτι με αποτέλεσμα το βράδυ η θερμοκρασία να είναι υψηλή στο χώρο και να μην μπορείτε να κοιμηθείτε. Διατηρήστε λοιπόν την κρεβατοκάμαρά σας όσο πιο σκοτεινή γίνεται.

2. Βάλτε δύο παγωμένα μπουκάλια μπροστά από τον ανεμιστήρα

Τοποθετήστε δύο λίτρα νερό μπροστά από τον ανεμιστήρα σας. Έτσι αντί να σας έρχεται ο ζεστός αέρας που υπάρχει στο χώρο, θα είναι αισθητά πιο δροσερός αφού θα χτυπά πρώτα τα παγωμένα μπουκάλια.

3. Διατηρήστε το μαξιλάρι σας δροσερό

Το μεγαλύτερο μέρος της θερμοκρασίας του σώματος μας, προέρχεται από το κεφάλι οπότε καλό είναι να δροσίσουμε το μαξιλάρι μας ώστε να κοιμηθούμε πιο άνετα. Ένας τρόπος είναι να βάλουμε το μαξιλάρι στην κατάψυξη για λίγα λεπτά ή να τοποθετήσουμε στο κάτω μέρος της μαξιλαροθήκης μέσα σε μια σακούλα τις κλασικές παγοκύστες.

4. Σκεπαστείτε με ένα λεπτό σεντόνι

Πολλοί θεωρούν ότι αν κοιμηθούν ακόμη και εντελώς γυμνοί θα καταφέρουν να νικήσουν τη ζέστη. Ωστόσο ένα λεπτό σεντονάκι θα μας βοηθήσει να διαχειριστούμε καλύτερα τη θερμοκρασία του σώματος.

5. Κάντε ένα δροσερό ντους

Ένα δροσερό ντους πριν τον ύπνο θα ρίξει τη θερμοκρασία του σώματος και θα βοηθήσει αισθητά.

6. Αποφύγετε το αλκοόλ

Το να πιείτε ένα δροσερό ποτήρι κρασί ή μπύρας μπορεί εξ αρχής να βοηθήσει ωστόσο αργότερα το αλκοόλ θα επιδράσει στην αύξηση της θερμοκρασίας του σώματός μας. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τα βαριά γεύματα που πρέπει να αντικατασταθούν τις ημέρες του καλοκαιριού από σαλάτες και φρούτα.
Πηγή: telegraph