Γιατί δε βλέπω πάντα διαφορά στη ζυγαριά μου;


Συνήθως ξεκινώντας μια διατροφή ή απλά όταν προσέχουμε λίγο περισσότερο, η σχέση μας με την ζυγαριά γίνεται πιο στενή και η ίδια μπορεί να αποτελέσει είτε “φίλο’ , είτε “εχθρό” στην προσπάθειά μας, ανάλογα με την τιμή που κάθε φορά μας δείχνει.
Είναι όμως η ένδειξη της ζυγαριάς πάντα αντιπροσωπευτική της προσπάθειάς μας και ποιες είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις γύρω από αυτό το “φλέγον” θέμα?

Γιατί δεν βλέπω πάντα διαφορά στη ζυγαριά μου ;

Πολλές φορές, ιδίως όταν βρισκόμαστε σε πρόγραμμα διατροφής, έχουμε την επιθυμία να ελέγχουμε συνεχώς την τιμή του βάρους μας.
Καταρχήν ,σε ό,τι αφορά την απώλεια βάρους, θα πρέπει ακολουθώντας ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής και το κατάλληλο πρόγραμμα άσκησης, να χάνεται λίπος, ώστε να υπάρχει αντίστοιχο όφελος στο προφίλ υγείας και επίσης το αντίστοιχο αισθητικό αποτέλεσμα.
Πολυ συχνά , ωστόσο, παρότι κάποιος αισθάνεται καλύτερα στο σώμα του αλλά και στα ρούχα του, η ζυγαριά δεν αντικατοπτρίζει αυτή την εικόνα και επιμένει να δείχνει σταθερή τιμή στο βάρος ή πολλές φορές και ανοδική τιμή.
Είναι πολλές οι περιπτώσεις (ιδίως στις γυναίκες) όπου λόγω ορμονικών διαταραχών , δυσκοιλιότητας, κατακράτησης υγρών ή αύξησης της μυικότητας ,λόγω έντονη γυμναστικής, δεν φαίνεται η διαφορά στην συνολική τιμή του βάρους.
Παρόλα αυτά, αυτό δεν έχει καμία σημασία. Εάν, η διαφορά στο σώμα είναι αισθητή και οι διαφορές στα ρούχα είναι επίσης αντιληπτές, τότε ο μόνος τρόπος να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει είναι η λιπομέτρηση. Μόνο μέσω αυτής μπορούμε να δούμε εάν έχουμε χάσει λίπος από το σώμα μας και σε τι ποσοστό.
Ποιο είναι το ιδανικό βάρος για το ύψος μου ;

Το ιδανικό βάρος δεν εξαρτάται μόνο από το ύψος αλλά και από άλλους παράγοντες, κυριότεροι των οποίων είναι: φύλο, ηλικία, συχνότητα και είδος φυσικής δραστηριότητας, σωματοδομή, ποσοστό μυϊκής μάζας.
Επομένως, το σωστό είναι να αναρωτιέται κανείς εάν έχει την κατάλληλη , με βάση τα εξατομικευμένα χαρακτηριστικά του και τις σωματομετρήσεις του, σύσταση σώματος. Εκτός, λοιπόν, από την τιμή του βάρους, οι λιπομετρήσεις μπορούν να μας δείξουν εάν έχουμε περίσεια λίπους στο σώμα μας και πόσο θα ήταν κατάλληλο να χάσουμε.
Πόσα κιλά μπορώ να χάσω μέσα σε ένα μήνα ;
Σύμφωνα με τις συστάσεις του Παγκόσμιου οργανισμού υγείας, η ιδανική απώλεια λίπους, μέσω σύνταξης ειδικών εξατομικευμένων διαιτολογίων, ορίζεται σε 0,5 έως 1,5 κιλό την εβδομάδα περίπου , που αντιστοιχεί σε 4-6 κιλά / μήνα.


4moms.gr
Share on Google Plus

0 σχόλια: