Οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας ευνοούν ολοένα και περισσότερο τους πόνους σε πολλαπλά σημεία του σώματος. 1 στις 3 γυναίκες παγκοσμίως αισθάνεται βάρος, πρήξιμο, πόνο και κράμπες στα πόδια της.
Το πρήξιμο των ποδιών μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε σημείο στα πόδια μας, όπως στις πατούσες, στα δάχτυλα, στους αστραγάλους, το γόνατο, τον μηρό και την κνήμη. Το πρήξιμο μπορεί να εμφανιστεί αργά ή απότομα, στο ένα πόδι ή και στ δύο συγχρόνως. Ποιες είναι οι συνήθειες αιτίες και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν;
1) Στενά παπούτσια: Τα παπούτσια που πιέζουν το πόδι, δεν ενδείκνυνται για πολλές ώρες περπατήματος. Τα στενά παπούτσια περιορίζουν την κίνηση των υγρών και έτσι οδηγούν σε πρήξιμο. Επιλέξτε παπούτσια που θα σας κάνουν να νιώθετε άνετα.
2) Ορθοστασία: Αν το καθημερινό σας πρόγραμμα επιτάσσει ορθοστασία, προσπαθήστε να κάνετε διαλείμματα ώστε να τα πόδια σας να ανακουφίζονται. Τις βραδινές ώρες, κατά την διάρκεια του ύπνου, τις περισσότερες φορές το πρήξιμο υποχωρεί.








3) Αύξηση βάρους: Πολλές φορές, η ξαφνική αύξηση βάρους μπορεί να προκαλέσει πρήξιμο στα πόδια. (Το φαινόμενο παρατηρείται ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης). Καλό θα ήταν να επιλέξετε άνετα παπούτσια, (μπορεί να χρειαστεί να αλλάξετε μέγεθος) και να κρατήσετε τα πόδια σας σε οριζόντια στάση.
 Bovary.gr