Jehovah On Death – “Heart of Guilt”
Jehovah On Death – “Heart of Guilt”
Το άλμπουμ ξεκινάει “Lo, Behold”, που αναλαμβάνει να χτίσει μια σκοτεινή και μυστηριώδη ατμόσφαιρα σαν νεκρώσιμη πομπή, δημιουργώντας ένα σκηνικό γεμάτο σκιές που γεννιούνται σε σκοτεινά μυστήρια, από τις φλόγες των κεριών.
Καθώς τα τραγούδια παίρνουν σάρκα και οστά και το άλμπουμ ξεκινάει να εκτυλίσσεται μετά από μια σύντομη εισαγωγή, το “Heart of Guilt” αποκαλύπτει τον ήχο των Jehovah on Death. Το EP αποτελείται από πέντε κομμάτια αρκετά περιεκτικά ώστε να μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως οι Jehovah On Death όχι μόνο ξεκινάνε με το δεξί, αλλά φαίνονται να έχουν ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον μπροστά τους.
Το “Heart of Guilt” αναλαμβάνει να συστήσει για τα καλά τους ακροατές στον ήχο των Jehovah on Death. O συνδυασμός του occult rock με τις ‘70s επιρροές και τις απορρέουσες δυσοίωνες μελωδικές γραμμές από το “Lo, Behold”, αναλαμβάνει όχι μόνο να κεντρίσει το ενδιαφέρον αλλά και να κερδίσει την προσήλωση μας για τα επόμενα 20 λεπτά.
Στη συνέχεια, το “Let Me Die (And Die of Love)”, είναι μια σύνθεση που ξεχωρίζει κυρίως για το πιο ζωντανό, συναυλιακό του ύφος, διατηρώντας παράλληλα την ιδιαίτερη occult θεματολογία του συγκροτήματος. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι οι διακριτικές και αρκετά διαστρεβλωμένες gospel πινελιές που εμφανίζονται στο κομμάτι, δίνοντας ένα σκοτεινό, λατρευτικό τόνο στο τραγούδι.
Καθώς πλησιάζουμε προς το τέλος, το “Wherein Converge Sad Destinations” προσθέτει μια ακόμα πιο μελωδική απόχρωση στο EP, εμβαθύνοντας περαιτέρω στις 70s επιρροές, με στοιχεία που θυμίζουν κάτι από τους Jess and The Ancient Ones.
Ο δίσκος κλείνει με το “Deathwish”, με ήχο και αισθητική εμπνευσμένη από τους θρυλικούς και πάντα αγαπημένους The Devil’s Blood. Οι Jehovah on Death προσθέτουν την δική τους χροία και σε συνδυασμό με το καλλιτεχνικό και μουσικό τους όραμα, μας παρουσιάζουν ένα κομμάτι αρκετά σύγχρονο, που δεν αποσυνδέεται όμως από τον συνολικό ήχο του άλμπουμ.